SEAT-UPC DESIGN THINKING 2023

Des de la Càtedra Seat UPC, es llança el Design Thinking 2023 (DT-23), un repte proposat per SEAT en l’àmbit de l’automoció.
  • Els participants al DT-23 han de ser estudiants de grau (tercer i quart) o màster de la ETSEIB, la ESEIAAT, el EEBE, la ETSETB, la EETAC, la EPSEM, la EPSEVG, la FIB, la FME i el CFIS.
  • Els participants s’inscriuran en equips de 3-4 estudiants. Els equips poden tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions.
  • Entre els equips inscrits es seleccionaran 10, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final on hauran d’entregar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts, i fer una breu presentació davant el jurat.
  • L’equip guanyador rebrà un primer premi de 3.000 euros. I l’equip que quedi segon un premi de 1.500 euros.
  • Inscripcions fins al dilluns 27 de març.
  • Ampliació del termini d'inscripció fins a l'11 d'abril.
  • Web del Design Thinking 2023 de la Càtedra Seat UPC

INSCRIPCIÓ AL REPTE DT-23