Inaugurat el FORUM ETSEIB 2022

El FORUM ETSEIB cerca facilitar l'entrada al món laboral a alumnes de darrer any i màster

FORUM_inaug_00_726.jpg

La 32a edició del Fòrum de l'Escola ha començat. Aquest any els encarregats d'inaugurar la fira professional més important del sector industrial de Catalunya, han estat diverses personalitats de la UPC, el director general del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Pere Homs i la consellera del departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Gemma Geis. Sense oblidar-nos de la direcció de l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2022.

L'Acte ha començat amb una benvinguda a càrrec del director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, el Sr. Enric Fossas.

Tot seguit els portaveus dels membres organitzadors del FORUM ETSEIBHugo Delecourt, Nil Ferrara, i María Sánchez, han donat les gràcies a les empreses i entitats que participen en aquesta nova edició, han reivindicat la tasca de tots els que han fet possible aquesta edició i han animat a tot l'estudiantat a participar-hi.

La següent intervenció ha estat a càrrec del Sr. Pere Homs, director general del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

En l'acte també ha intervingut la Sra. Montserrat Guardia, presidenta del Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya.

La consellera del departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Gemma Geis ha fet la darrera intervenció abans d'arribar a la cloenda de l'Acte que ha estat a càrrec del Sr. Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

En finalitzar els parlaments, s'ha donat per inaugurada la 32a edició del FORUM ETSEIB!