Notícies del lloc
  • Un any més l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers Industrials de Barcelona s’ha tornat a convertir en un espai de trobada que ofereix als estudiants/es i als titulats/ades d'enginyeria la possibilitat de trobar la trajectòria laboral que desitgen, d'una forma activa, col·laborativa i divertida.

• El FORUM ETSEIB cerca facilitar l'entrada al món laboral a alumnes de darrer any i màster.

• Un any més l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona convoca el concurs Sant Jordi de creació literària i fotografia, en el que qualsevol persona vinculada a la UPC (estudiantat, ex-estudiantat, PDI i PAS) pot participar i guanyar els premis que s'entregaran en l'acte de celebració del Sant Jordi a l'ETSEIB el 20 d'abril.

• L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona serà un dels "partners" de la "Hackathon Mobility BCN" que se celebrarà a la UPC els dies 11, 18 i 19 de març de 2017.