Notícies del lloc
  • El passat dijous 21 de març de 2019 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona es va celebrar una nova sessió dels Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB. En aquesta ocasió el format de l'acte, que es va celebrar a la Sala d'Actes de l'Escola, va passar a ser el d'una jornada temàtica amb ponències, presentacions i debat sobre la Indústria 4.0.

• Un any més l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona convoca el concurs Sant Jordi de creació literària i fotografia, en el que qualsevol persona vinculada a la UPC (estudiantat, ex-estudiantat, PDI i PAS) pot participar i guanyar els premis que s'entregaran en l'acte de celebració del Sant Jordi a l'ETSEIB el 25 d'abril.