L'alumni del MUEI de l'ETSEIB, Irene Barnosell, guardonada als Premis AECOC

La Irene va presentar el seu TFM, fet dins el marc de la mobilitat de l'ETSEIB, als premis de l'Associació de Fabricants i Distribuïdors a Espanya (AECOC), aconseguint el 2 premi en la categoria de sostenibilitat.
  • El 29 de març a Madrid, es va fer l'acte d'entrega dels Premis Acadèmics AECOC. El Concurs té com a objecte fomentar l'intercanvi d'informació i coneixement entre les empreses i els professionals del futur, així com impulsar i reconèixer l'excel·lència a la investigació acadèmica universitària, a nivell estudiants. Es premien treballs de final de grau i fi de màster.
  • Els premis, repartits en 4 categories (Màrqueting i Comercialització, Supply Chain, Tecnologia Aplicada, i PepsiCo Sostenibilitat), valoraven els TFG i TFM presentats entre el 24 de setembre de 2023 i 30 de setembre de 2024 dels candidats.

PepsiCo Sostenibilitat

En la categoria "PepsiCo Sostenibilitat", es premien els treballs que impulsin bones pràctiques sostenibles a tota la cadena de subministrament del gran consum, i PepsiCo fa l'entrega del premi.

En aquesta edició, l'11a, els guanyadors van ser Miguel González Mambrillas, de la Universitat de Burgos, i Irene Barnosell Roura de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que van ser reconeguts per dues feines que no poden estar més d'actualitat a l'agenda de sostenibilitat: la fertilització sostenible i la gestió de l'aigua.

Alumni del MUEI i TFM a la NTNU

La Irene Barnosell, estudiant del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) de l'ETSEIB de la UPC, que va fer el seu treball d'intercanvi a la Universitat de Noruega de Ciència i Tecnologia (NTNU), va obtenir un 2n premi amb una compensació de 1.000 € pel seu Treball de Fi de Màster "The environmental impacts of extreme water and wastewater decentralization: a life cycle assessment approach" (Impacte ambiental de la descentralització extrema de l'aigua i les aigües residuals: un enfocament d'avaluació del cicle de vida).

Enhorabona, Irene!

Premiados-por-PepsiCo-en-la-categoría-de-sostenibilidad_web.png