Sant Jordi a l'ETSEIB 2022

L'Escola celebra la festivitat de Sant Jordi amb un acte de caràcter cultural, en el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic.

sj22_01_726.png

Dijous 28 d'abril de 2022, després d'uns anys de pausa per la crisi sanitària, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona va celebrar el seu particular Sant Jordi.

La celebració de l'acte de Sant Jordi va començar a les 12.15 hores a la Sala d'Actes. En aquesta ocasió l'acte va iniciar-se amb l'actuació musical de l'associació Cadència Industrial.

Tot seguit el professor Enric Fossas, director de l'ETSEIB va presentar la conferència, el llibre i els ponents i escriptors.
Els ponents de l'acte eren la psicòloga Sandra Posada, i l'enginyer industrial i professor de l'ETSEIB, Oriol Boix.

La conferència: "Xerrada sobre la presència de la dona en la ciència i la tecnologia" va estar a càrrec de Sandra posada, mentre que la presentació del llibre "100 dones clau en la història de la ciència i la tecnologia" va estar a càrrec de l'Oriol Boix.

En finalitzar les ponències, va començar el Lliurament de Premis del Certamen de Sant Jordi 2022, a càrrec del professor Arnau Dòria, sotsdirector d'estudiantat, promoció i projectes del centre.

Concurs de creació literària (Narració en prosa o poesia).

XXXI CERTAMEN LITERARI de l'ETSEIB "Sant Jordi 2022"
Els guanyadors en la categoria de Prosa van ser:

1r premi: "Petroquímica de fi d'estudis" d'Èlia Mateu

2n premi: "Moonlight Troll" de Alejandro Torres

Els guanyadors en la categoria de Poesia van ser

1r premi: "Integral" de Jan Cabutí

2n premi: Poemes Selene "T'enyoraré" d'Òscar Palau

Concurs de Fotografia Instagram "Moments ETSEIB".

XII CONCURS MARTA FRANQUESA I NIUBÓ "Sant Jordi 2022"

1r premi:
"Entre 380 i 780 nm de longitud d'ona" de Jan Cabutí

2n premi:
"En una petita gran ciutat" de Jordi Parera

En finalitzar l'entrega de premis del Certamen de Sant Jordi 2022, l'associació Cadència Industrial va fer una última actuació musical.

L'acte de Sant Jordi es va tancar amb una copa de cava.

Fins al proper Sant Jordi a l'ETSEIB!