Sessions informatives de Màsters ETSEIB el 30 de març de 2023

El dijous 30 de març a les 12.15 hores i a les 13.30 hores, es faran 2 sessions informatives sobre els Màsters de la Universitat Politècnica de Catalunya que imparteix l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.
  • Durant les sessions, s'explicarà la informació més rellevant sobre els estudis de màster de l'ETSEIB i es respondran les preguntes dels assistents.
  • A les 12.15 h es farà una sessió informativa sobre els màsters de l'Escola de l'àmbit de l'energia: MUEE, MUEN, Thermal Engineering, Electric Power Systems and Drives i els Màsters InnoEnergy.
  • A les 13.30 h es farà una altra sessió informativa sobre l'oferta de cinc titulacions de màster: MUAR, MUEA, MUEO, MUNR i MUEB.
  • L'assistència és oberta a tots els interessats i NO CAL INSCRIPCIÓ.

Sessions informatives

30 DE MARÇ - 12.15 h.
Lloc: Aula Capella
Màster Universitari:
Enginyeria de l'Energia (MUEE)
Enginyeria Nuclear (MUEN)
Thermal Engineering
Electric Power Systems and Drives
- Màsters InnoEnergy (EIT Master in Science)