L'Escola t'obre les portes...+

"A descobrir l'interior de l'F1"

foto mostra
Natalie Bolón, Gerard Sabaté i Jaume Conill dels equips ETSEIB Motorsport i ETSEIB Racing van visitar les instal·lacions de Ferrari al Circuit de Barcelona-Catalunya convidats per Shell. Van conversar amb el pilot Kimi Räikkönen i van sotmetre el pilot Marc Gené i l'enginyer Ian Albiston a una prova d'habilitat.

"A dissenyar, construir calcular"

foto mostra
Montse Blanch va estudiar el grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a l’ETSEIB. Ara ha decidit ampliar la seva formació i estudia, també a l’ETSEIB, el màster universitari en Enginyeria Industrial, que l’habilitarà per a l’exercici de la professió regulada d’enginyera industrial.

"A perspectives diferents"

foto mostra
Josep Ballester estudia el grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials a lETSEIB. Ha estat seleccionat entre més de 300 estudiants d’Europa per participar en el Google TechAbility Mentoring Programme.

"A les millors oportunitats arreu del món"

foto mostra
Enric Estruch i Josep Maria Balaguer estudien el màster en Enginyeria Industrial a l'ETSEIB. Des del mes de febrer passat estan realitzant el seu treball de fi de màster (TFM) al Clinical Research Center (CRC) del prestigiós Massachussets Institute of Technology (MIT)
habilitat.