1a JRE

L'objectiu d'aquesta jornada de caràcter bianual és difondre la recerca que es fa a l'ETSEIB per tal d'afavorir sinergies entre els grups de recerca i universitat-empresa.

cap01_1aJRE.png

El 2 de febrer de 2016 es va realitzar la 1a Jornada de Recerca a l'ETSEIB. La jornada es dividia en 4 blocs de sessions distribuïdes en dos espais d'exposicions simultànies (Sala d'Actes i Aula Capella). Es van presentar 54 ponències amb la participació de fins a 14 departaments de l'ETSEIB. Les ponències estaven agrupades en 8 àrees temàtiques moderades per un expert de l'àrea que es tractava en la sessió.

Consulta el programa de la Jornada en PDF .

A la jornada van assistir-hi 200 persones de les que 125 eren PDI, 5 PAS, 13 professionals d'empreses i 57 estudiants.

La inauguració de la 1a. Jornada de Recerca a l'ETSEIB va estar a càrrec del sotsdirector cap d'estudis de postgrau Josep Maria Font, que va explicar com aniria la jornada, la directora de l'ETSEIB Neus Cónsul que va incidir en el potencial de recerca de l'ETSEIB i el vicerector de Recerca de la UPC Fernando Orejas.

jre_02.jpg

El vicerector va donar-nos la benvinguda a tots i totes així com elogiava la capacitat de l'ETSEIB per organitzar aquest tipus d'esdeveniments en moments d'austeritat.

jre_03.jpg

Les sessions de ponències van començar segons l'horari previst (9 h) i les primeres àrees temàtiques van ser l'Enginyeria Química a la Sala d'Actes i amb Joan De Pablo com a moderador, i la Robòtica, Control i Microelectrònica a l'Aula Capella amb Luis Basañez moderan.

jre_04.jpg

A les 11 h es va fer una petita pausa "Coffee break", abans de retornar a la recerca amb l'Enginyeria Mecànica i l'Energia.

jre_05.jpg

La segona tanda de sessions estava moderada pels professors Salvador Cardona a la Sala d'Actes (Enginyeria Mecànica) i Carme Pretel a l'Aula Capella (Energia).

jre_06.jpg

jre_07.jpg

En acabar les darreres exposicions de la segona sessió es va fer una pausa d'una hora per fer una fotografia de grup i dinar.

jre_08.jpg

Baixar la fotografia a més qualitat ]

jre_09.jpg

Les primeres sessions de la tarda tractaven les àrees temàtiques de l'Enginyeria d'Organització (Sala d'Actes) amb la moderació de Maria Carme Martínez i l'Enginyeria Biomèdica (Aula Capella) moderant Pere Caminal.

jre_10.jpg

Per finalitzar el 4t bloc de sessions de la jornada es van tractar, a la Sala d'Actes amb Marta Pegueroles com a moderadora, l'Enginyeria de Materials i, a l'Aula Capella amb Marta Casanellas moderant, Matemàtiques i Humanitats.

jre_11.jpg

La cloenda va estar a càrrec del sotsdirector de l'Escola i membre de l'equip organitzador de la jornada, Josep Maria Font, que va agrair a tothom la seva participació i col·laboració en la 1a. Jornada de Recerca a l'ETSEIB.

jre_12.jpg

jre_13.jpg