3a JRE

L'objectiu d'aquesta jornada de caràcter bianual és difondre la recerca que es fa a l'ETSEIB per tal d'afavorir sinergies entre els grups de recerca i universitat-empresa.

De l'1 al 5 de març es va celebrar la 3a. Jornada de Recerca a l'ETSEIB, enguany sota el format de Jornades d'Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial que també van formar part dels actes per a la celebració del 50è aniversari de la UPC. En total es van dur a terme 21 ponències, en format no presencial, emmarcades en diferents àmbits de l'Enginyeria Industrial com l'Enginyeria d'Organització, Automàtica i Robòtica, Enginyeria de l'Energia, Enginyeria Biomèdica i Enginyeria Mecànica.

Edicions anteriors

Les Jornades van comptar amb la participació de personal docent i investigador de l'Escola, així com de professionals externs a la UPC, que van donar una visió dels reptes actuals en les diferents disciplines. Aquests actes van tenir una assistència elevada, en total es van inscriure 262 persones de les quals un 62% eren estudiantat de la UPC. L'assistència mitjana en les diferents sessions programades va ser d'unes 40 persones. Volem agrair la participació de tots els i les ponents, i de totes les persones que van assistir i intervenir en les diferents sessions.

Podeu veure en diferit totes les sessions que es van realitzar en la 3a edició de les Jornades d'Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial de l'1 al 5 de març, a través dels següents enllaços a YouTube.

A0_poster_JRE3_REKUT.png

Sessions realitzades

Dilluns 1 de març Inauguració Jornades i Presentació de ponències d'Enginyeria d'Organització
Dimarts 2 març Presentació de ponències d'Automàtica i Robòtica