Seminaris, congressos, jornades i cursos

Assistència a una Jornada o conferència gratuïta

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament Universitat Politècnica de Catalunya

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. ETSEIB

escola.etseib@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades Universitat Politècnica de Catalunya
Finalitat del tractament F006 Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

F009 Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Jornada Indústria 4.0 a l'ETSEIB. ASIRE.

Legitimació Consentiment.
Destinataris Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.
Drets de les persones Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.
Termini de conservació Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.
Reclamació Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat