10a edició de la Week of Engineering Competition (WEC)

Posa a prova els teus coneixements d'enginyeria, desenvolupa un prototip i participa en activitats d'empreses que busquen enginyers. Inscripció oberta del 16 d'octubre fins al 12 de novembre.

25/11/2017 09:00 a 01/12/2017 14:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Apunta't a la WEC, la setmana de l'enginyeria a la UPC

Des del dia 16 d'octubre i fins al dia 12 novembre, s'obre el període d'inscripcions per a la 10a edició de la Week of Engineering Competition (WEC), que tindrà lloc entre el 25 de novembre i l'1 de desembre. Una setmana dedicada als estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya i organitzada per la Board of European Students of Technology (BEST-UPC). Durant l'esdeveniment, se celebren diverses competicions i activitats on els participants posen a prova i desenvolupen els seus coneixements tècnics i habilitats personals per resoldre els reptes plantejats.

Inscripcions a: www.wec.cat
Fins al 12 de novembre.

L'horari següent és provisional, poden haver-hi canvis: