2 x DOP: Vols ser enginyer en innovació?

• 2 x DOP: Vols ser enginyer en innovació?
  • 2017-11-09T18:00:00+01:00
  • 2017-11-09T23:59:59+01:00

El 9 de novembre es farà a la tarda 3a sessió dels Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB amb la ponència "Vols ser enginyer en innovació? Punts emergents de la innovació en casos reals d'empreses punteres?" a càrrec de Jose Maria Siota, Project Leader (Innovation) a IESE Business School. A l'Aula Capella.

09/11/2017 des de/d' 18:00"
Aula Capella, ETSEIB

Títol: Vols ser enginyer en innovació? Punts emergents de la innovació en casos reals d'empreses punteres.

Ponent: Jose Maria SiotaProject Leader (Innovation) a IESE Business School.

Objectius:

• Analitzar casos reals d'innovació en empreses punteres i quin paper tenen els enginyers.