2023 PhD. Day a l'ETSEIB

El dijous 25 de maig de 15 a 18 hores a l'Aula Capella, es farà el "PhD. Day at ETSEIB"

25/05/2023 de 15:00 a 18:00
Aula Capella

Quan: 25 de Maig de 15:00 a 18:00
Lloc: Aula Capella ETSEIB, Av. Diagonal 647, Barcelona

Programa:

• 15:00 - Benvinguda - Prof. Josep Maria Font Director de l'Escola de Docotrat.
  • 15:15 - Sessió Plenària: "Surviving the PhD: Myths and legends" - Prof. Carlos Ocampo.
  • 16:00 - Pausa Cafè - Sessió de Pòsters - Networking.
  • 17:00 - Testimoni de doctors graduats recentment actualment a l'acadèmia, la indústria o centres tecnològics i de recerca.
    • Dr. Néstor García -  Principal Investigator -  Robotics and Automation Unit - EURECAT
    • Dr. Marc Juanpera - Post-doctoral Researcher - Department of Management / Institute of Industrial and Control Engineering - UPC
    • Dr. Eduard Marin - Consultant - Accenture
    • Dr. Daniel Westerman - Control & Protection Engineer - Siemens Energy