2a InnoEnergy Local Teachers Conference. How to trigger students' interest?

Organitzada conjuntament entre InnoEnergy i el CITCEA i amb la col·laboració de l'ICE

27/01/2020 de 10:00 a 13:00
Espai InnoEnergy - (ETSEIB Av Diagonal, 647, Barcelona)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El dilluns 27 de gener tindrà lloc la 2a InnoEnergy Local Teachers Conference, a l'ETSEIB, organitzada conjuntament entre InnoEnergy i el CITCEA i amb la col·laboració de l'ICE. El lema de la conferència d'enguany és How to trigger students' interest?

L'objectiu és ben concret: Com podem nosaltres, com a professors, millorar per fer que l'experiència de l'estudiant sigui millor i quines són les iniciatives que s'estan fent a la UPC en aquest àmbit. Es parlarà d'iniciatives de Flipped Classroom, Project Based Learning, Challenge Driven Education, Engineering and Business cases i altres. Hi haurà dinàmiques de grup, espai de networking durant els coffee-breaks i dinar en finalitzar.

Totes les persones interessades que hi participin rebran un certificat d'assistència a través de l'ICE i constarà al DRAC.

INSCRIPCIÓ

2aInnoEnergyLocalTeachersConference.png