2n DOP Capgemini: "El rol de la ingeniería en Business Consulting"

Els "Dijous d'Orientació Professional" ofereixen una nova sessió el 13 d'octubre a les 12 hores, a càrrec de Laura Cabeza i Pablo Aldonza de Capgemini.

13/10/2022 des de/d' 12:00"
Sala de presentacions 28.8

Títol: “El rol de la ingeniería en Business Consulting”

Descubre el mundo de la consultoría de negocio y estrategia y porqué un ingeniero/a posee las cualidades idóneas para trabajar es este sector tan retador. Te presentaremos Capgemini Invent, división global de consultoría, innovación y transformación digital del grupo Capgemini. Haciendo especial foco en nuestra área de trabajo: la gestión de la cadena de suministro de extremo a extremo. Para ilustrar mejor el impacto que tenemos en nuestros clientes, te contaremos algunos de nuestros proyectos clave en empresas punteras a nivel internacional.

El objetivo es que mantengamos una conversación abierta para resolver vuestras inquietudes y contaros las posibilidades en un área en pleno auge. ¡No dudéis en traer vuestro CV si estáis interesados en trabajar con nosotros!

• La sessió serà en format presencial en castellà a la Sala de presentacions 28.8, situada a la primera planta de direcció
  • Perfil dels assistents:Estudiantat que tingui interès per la SupplyChain i que estiguin cursant el Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI, especialitat Logística) o el Màster universitari en SupplyChain, Transport i Mobilitat
  • Ponent: Laura Cabeza, directora en Capgemini Invent & Pablo Aldonzamanager en Capgemini Invent
  • Inscripció oberta fins al dia 13/10 (fins a les 10 h).
  • Capgemini és líder mundial en serveis de consultoria, transformació digital, tecnologia i enginyeria. El Grup està a l'avantguarda de la innovació per abordar tota la gamma d'oportunitats dels clients al món en evolució del núvol, digital i plataformes.
  • www.capgemini.com

INSCRIPCIÓ DOP CAPGEMINI 13 OCTUBRE