3r DOP del curs: Prepara't i ves per feina

Els "Dijous d'Orientació Professional" han tornat a l'ETSEIB. El 16 de desembre a les 12 h, no us podeu perdre aquesta nova activitat virtual a càrrec d'UPC Alumni.

16/12/2021 des de/d' 12:00"
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
  • Taller en línia: "Prepara't i ves per feina"
  • Tot el que has de saber sobre com fer un bon currículum, com trobar les ofertes de treball o com preparar-te per l'entrevista. Millora les teves habilitats orientades a la cerca de feina, tant si vols fer pràctiques, un primer contracte laboral o canviar d'empresa.
  • Dijous 16 de desembre de 2021 a les 12 h
    Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/dqz-rpgi-aax
  • A cárrec del Servei de Carreres Professionals d'UPC Alumni.

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors