3r DOP. Taula rodona sobre Dones Politècniques: "Com potenciar la presència i la carrera professional de les dones politècniques?".

ACTIVITAT CANCEL·LADA

14/12/2023 des de/d' 12:00"
Sala de presentacions 28.8

• El 14 de desembre de 2023 a les 12 h a la sala 28.8, es realitzarà una nova sessió dels Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB. En aquesta ocasió UPC Alumni ha organitzat una nova Taula rodona sobre Dones Politècniques que tractarà sobre com potenciar la presència i la carrera professional. Inscriu-te ja! ACTIVITAT CANCEL·LADA
  • Títol: Taula rodona sobre Dones Politècniques: "Com potenciar la presència i la carrera professional de les dones politècniques?".
  • Organitza: UPC Alumni.

ACTIVITAT CANCEL·LADA

Contingut de la sessió:

• Com donar visibilitat professional a les dones amb formació politècnica?
  • Com impulsar la carrera professional i promocionar el talent femení per superar les barreres?
  • Les que han de fer front en el món del treball: sostre de vidre, sostre de ciment, síndrome de l'impostor...
  • Que fan les empreses i les institucions per atreure el talent de les dones politècniques?
  • Iniciatives per incrementar la presència de les dones en entorns STEAM.

Participants:

• Elisabeth Mas de Les Valls

UPC, PDI ETSEIB, membre de la Unitat d'Igualtat de la UPC

• Àngels Serrat Buesa
    UPC Alumni,  Coordinadora del programa de mentoría M2m, Club de Dones Politècniques.
    Perfil LinkedIn.
  • Mar Porras

Ricoh España, Màrqueting Manager Ricoh Spain & Portugal.
    Global President del STEM WOMEN ASSOCIATION
    Perfil LinkedIn

• Fiona Vives
    Alumni de la UPC, ex mentorada M2m,  enginyera i activista decidint el