4a jornada de Recerca a l'ETSEIB

Volem apropar la recerca a l'estudiantat. Volem captar vocacions de recerca perquè l'ETSEIB té vocació de recerca!

25/04/2024 des de/d' 10:00"
ETSEIB
  • El 25 d'abril l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) celebrarà la seva 4a Jornada de Recerca sota el lema "ETSEIB: Vocació de recerca".
  • Les Jornades de Recerca a l'ETSEIB són jornades de difusió i reflexió entorn de la recerca a l'Escola per tal d'afavorir sinergies entre els grups de recerca i universitat-empresa.

"ETSEIB: Vocació de recerca"

• Coneixes la recerca que es fa a l'Escola?
  • Vols dedicar-te a la recerca?
  • Vols fer el TFE en el marc d'un projecte de recerca?
  • Vols fer les pràctiques curriculars en un grup de recerca?
  • T'agradaria fer un doctorat?

Vine el 25/4 a la 4a Jornada de Recerca a l'ETSEIB

Què es farà:

• Fira de la recerca al Pati de l'Enginy, d'11:00 a 17:00, on podràs veure els temes de recerca i resoldre els teus dubtes.
  • Visites guiades als laboratoris de recerca, en diferents franges horàries, on podràs veure en més profunditat aquells que t'interessin.

Participa en les activitats de la 4a Jornada de Recerca a l'ETSEIB.
Consulta les activitats de la fira i apuntat a les visites guiades pels laboratoris de recerca!

Reserva't la data!