4rt DOP. "Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics"

El 2 de març a les 12 h l'exalumne de la UPC, CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School, Luis Soldevila, farà una nova sessió dels "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

02/03/2023 des de/d' 12:00"
Sala d'Actes ETSEIB
  • Títol: "Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics"
  • Descripció: El 90% de projectes tècnics que fracassen ho fan per aspectes relacionats amb la gestió de persones i dels equips. I una de les principals dificultats és que sovint qui lidera aquests equips són professionals brillants tècnicament, però sense formació ni coneixements en el camp del lideratge.

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital, en Luís ens presentarà una guia pràctica per crear, desenvolupar i liderar equips d'alt rendiment, basada en la seva pròpia experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group.
  • Ponent: Luis Soldevila, exalumne de la UPC. CEO d'Acktitude i professor en ESADE Business School

INSCRIPCIÓ a la sessió

Aquesta sessió forma part del cicle de formació en soft skills amb Lluís Soldevila, organitzat per UPC Alumni "Desenvolupa les teves competències transversals".

- Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics.

- Autoconeixement – DAFO Personal®
- Converteix-te en un professional d'Alt Rendiment – el secret de l'èxit.
- Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen l'Storytelling.
- El Mètode S.A.L.T.A.: dissenya el teu futur i fes-lo realitat.