6è DOP. "Presentació Programa de Pràctiques 2023 de Procter & Gamble"

El 23 de març a les 12.10 h es farà una nova sessió dels "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB a càrrec de P&G.

23/03/2023 des de/d' 12:10"
Sala de presentacions 28.8
  • Títol: "Presentació Programa de Pràctiques 2023 de Procter & Gamble"
  • Descripció: Presentació del Programa de Pràctiques 2023 de Procter & Gamble al Brussels Innovation Center. En la presentació es compartiran més detalls l'empresa, el programa de pràctiques que s'ofereix, exemples de projectes d'anys anteriors i informació sobre el procés de selecció.

Què s'ofereix:

• Pràctiques de 3 a 6 mesos al nostre Centre d'Innovació de Brussel·les, al departament d'enginyeria central. Duració i data d'inici a ser negociada per l'aplicant.
  • Tenir la responsabilitat de treballar en projectes reals de l'empresa des del Dia 1.
  • Costs de viatge coberts per P&G.
  • Remuneració molt atractiva.
  • Possibilitat de formar part del nostre equip després de la finalització dels estudis.
  • Treballar en un entorn laboral internacional.
  • Formació personalitzada i coaching 1-a-1 durant tot el període de pràctiques.
  • Activitats d'oci organitzades amb altres participants del programa.
  • Possibilitat de fer el treball de final de grau/màster amb nosaltres.

Que es busca:

• Estudiantat d'enginyeria en l'últim any de grau o cursant un màster (Enginyeria Industrial/Química/Mecànica/Telecomunicacions/Informàtica/Data Science, etc.).
  • Bon nivell d'anglès.

Ponents:

• Alba Bosch Font - Senior Project Manager Central Engineering (ETSEIB alumni)
  • Carlos Gutiérrez Bernardín - Senior Project Manager Central Engineering

Web: Engineering Internship - jobs and internships at Procter and Gamble | P&G Careers