Sessió informativa Virtual del curs d'automatització industrial de B&R

• Sessió informativa Virtual del curs d'automatització industrial de B&R
  • 2021-10-21T12:00:00+02:00
  • 2021-10-21T23:59:59+02:00

Sessió Informativa del curs gratuït "Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial: Laboratori de pràctiques sobre lògica, visualització i control de moviment" impartit per B&R automation

21/10/2021 des de/d' 12:00"
Nom de contacte

La sessió informativa del dia 21 d'octubre tractarà sobre el curs gratuït impartit per B&R automation que et permetrà formar-te en tecnologies de la Indústria 4.0.

• Per poder assistir els estudiants han d'enviar un correu a . Data límit 20/10 a les 14 h.
  • Títol del curs: "Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial: Laboratori de pràctiques sobre lògica, visualització i control de moviment"
  • Durada del curs: 40 hores
  • Dies 8 al 12 i 15 al 19 novembre
  • Horari Previst: 9 a 13:30 h
  • Ubicació: Aula 2-31. (Laboratoris docents ESAII)

• Informació addicional:
    L'alumne necessitarà el seu PC portàtil per a realitzar les pràctiques amb Automation Studio i connectar-se a la formació en línia. A la xerrada presentació del curs facilitarem als estudiants interessats les indicacions per a descarregar i instal·lar el software (llicència d'estudiant 100% operativa durant 400 dies). S'entregarà diploma acreditatiu de la participació en la finalització del curs.

• Inscripció al curs de Programació de maquinària basada en PLC i PC industrial: Laboratori de pràctiques sobre lògica, visualització i control de moviment.