A wild experience: Canada-Europe Erasmus+ Program.

• A wild experience: Canada-Europe Erasmus+ Program.
  • 2019-04-25T12:00:00+02:00
  • 2019-04-25T23:59:59+02:00

Presentació, a càrrec de Marc Secanell (University of Alberta), del programa d'intercanvi entre la Universitat d'Alberta i la UPC perquè estudiants de carrera i màster puguin escriure el projecte de fi de carrera / màster al Canadà sota la supervisió d'un professor canadenc.

25/04/2019 des de/d' 12:00"
Aula 28.8 (ETSEIB)

La Universitat d'Alberta (UofA, www.ualberta.ca) i la UPC han desenvolupat un programa d'intercanvi perquè estudiants de carrera i màster puguin escriure el projecte de fi de carrera / màster al Canadà sota la supervisió d'un professor canadenc.

La Universitat d'Alberta està a la regió d'Alberta, Canadà, on hi ha milers d'oportunitats per fer excursions que inclouen estades als parcs nacionals de Banff i Jasper, on podeu trobar óssos, pumes, búfals i cérvols entre d'altres, i on hi ha el parc boreal més gran del món (1,63 milions d'hectàrees). La Universitat d'Alberta ha estat reconeguda per QS World University Rankings i Times Higher Education World University Rankings com una de les cinc millors del Canadà i una de les 100 millors universitats del món. La Facultat d'Enginyeria és una de les cinc millors del Canadà on estudien 4,400 estudiants de carrera i 1,500 estudiants de màster i doctorat. La universitat té laboratoris d'investigació que inclouen nano- i microfabricació, raigs X, microscopis electrònics, i laboratoris d'energies renovables com les piles de combustible i vent, i professorat treballant en àrees com energia, fluids, mecànica, mètodes numèrics i manufactura.

En aquesta presentació, es farà una breu descripció de la universitat, la facultat d'enginyeria, i les seves àrees d'investigació. També s'explicaran els aspectes més importants del programa Erasmus+ entre UAlberta-UPC.