Acte Acadèmic 2023-2024 dels estudis de Màster en Enginyeria Nuclear i EMINE.

L'acte comptarà amb la presència de diverses personalitats de la UPC, el director general d'ENDESA, Gonzalo Carbó, i el Comissari del CSN, Javier Dies

15/02/2024 des de/d' 16:00"
Aula Capella
  • El 15 de febrer a les 16 h, se celebrarà l'Acte Acadèmic de l'any 2023-2024 dels Programes de Màster en Enginyeria Nuclear (MNE) i Màster Europeu en Energia Nuclear (EMINE).
  • L'acte en format presencial serà a l'Aula Capella de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), però també es podrà seguir la Cerimònia en línia.
  • La retransmissió en línia s'activarà el dia de l'acte / La retransmisión en línea se activará el día del acto / The online broadcast will be activated on the day of the event.

• Introduction by Director of the ETSEIB-UPC, Mr. Enric Fossas
  • Presentation by Director of Master in Nuclear Engineering, Mr. Lluís Batet
  • Presentation by Programme Director of EMINE, Mr. Jordi Freixa
  • Presentation by Director General Nuclear Generation of ENDESA, Mr. Gonzalo Carbó