Acte d'inauguració del curs acadèmic 2022-2023

La Inauguració del curs acadèmic a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona tindrà lloc el 20 d'octubre a les 12 hores a la Sala d'Actes.

20/10/2022 des de/d' 12:00"
Sala d'Actes ETSEIB

• La lliçó inaugural "Enginyeria i dona: viatge cap a l'emprenedoria" estarà a càrrec de la Sra. Anna Rivera Jové, Enginyeria Industrial. Co-fudadora i directora de Youwind Renewables.
  • Anna Rivera Jové és enginyera industrial per la UPC i doble màster d'energies sostenibles per la KTH (Estocolm) i Energia Eòlica per la DTU (Copenague). Després d'un període extens als països nòrdics forjant la seva carrera en el món de l'energia eòlica marina a la coneguda Siemens Gamesa, l'Anna decideix tornar a Catalunya a endegar un projecte en emprenedoria en el mateix sector. Co-funda una start-up, Youwind Renewables, empresa SaaS amb la creació d'una plataforma IT disruptiva per accelerar les fases de desenvolupament de parcs eòlics marins.

• Benvinguda,
    Prof. Enric Fossas, director de l'ETSEIB

• Presentació del facsímil,
    "Un muntatge demostrador del "Liqüímetre per elasticitat" d'Emili Clausolles (1874)"
    Autors: Jesús Sánchez Miñana i Antoni Roca Rosell
    a càrrec del prof. Antoni Roca del departament de Matemàtiques de la UPC

• Lliçó Inaugural del curs acadèmic,
    "Enginyeria i dona: viatge cap a l'emprenedoria"
    Sra. Anna Rivera Jové, Enginyeria Industrial
    Co-fundadora i directora de Youwind Renewables

• Intervenció musical

• Mencions i lliurament de premis,
    Beques i premis d'empresa
    Ajuts a la mobilitat internacional
    Reconeixement al personal de l'Escola amb 25 anys de servei
    Reconeixement al personal de l'Escola per la seva jubilació

• Parlaments,
    Sr. Pere Roca, secretari de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya.
    Prof. Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya