CFIS: Jornada de Portes Obertes

• CFIS: Jornada de Portes Obertes
  • 2017-04-26T17:00:00+02:00
  • 2017-04-26T23:59:59+02:00

La Jornada de Portes Obertes consistirà en una presentació del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) i un debat posterior en el qual intervindran representants dels centres participants, estudiants i titulats del CFIS. Inscripcions fins el 25 d’abril.

26/04/2017 des de/d' 17:00"
Sala d'Actes ETSEIB
Nom de contacte
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Inscripcions fins el 25 d’abril a  www.cfis.upc.edu

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d’excel·lència de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creat per captar, seleccionar, formar i tutoritzar alumnes provinents d’arreu de l’Estat amb alta capacitat i motivació per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys d’entre les següents: Ciència i Enginyeria de Dades, Enginyeria Civil, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Enginyeria Informàtica,  Enginyeria Física i Matemàtiques.

CENTRE DE FORMACIÓ INTERDISCIPLINÀRIA SUPERIOR C. Pau Gargallo, 14 – 08028 Barcelona