CFIS: Jornada de portes obertes 2018

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) realitzarà, el dimecres 25 d'abril a les 17 h, una Jornada de portes obertes a la Sala d'Actes de l'ETSEIB.

25/04/2018 des de/d' 17:00"
Sala d'Actes de l'ETSEIB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

La Jornada de Portes Obertes consistirà en una presentació del CFIS i un debat posterior en el qual intervindran representants dels centres participants, estudiants i titulats del CFIS.

Inscripcions fins al 24 d'abril a www.cfis.upc.edu

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d'excel·lència de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creat per captar, seleccionar, formar i tutoritzar alumnes provinents d'arreu de l'Estat amb alta capacitat i motivació per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys d'entre les següents: Ciència i Enginyeria de Dades, Enginyeria Civil, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Física i Matemàtiques.