CFIS: JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

• CFIS: JORNADA DE PORTES OBERTES 2019
  • 2019-04-25T17:00:00+02:00
  • 2019-04-25T23:59:59+02:00

La Jornada de Portes Obertes consistirà en una presentació del CFIS i un debat posterior en el qual intervindran representants dels centres participants, estudiants i titulats del CFIS. A les 17 h a la Sala d'Actes de l'ETSEIB.

25/04/2019 des de/d' 17:00"
Sala d'Actes de l'ETSEIB

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d'excel·lència de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creat per captar, seleccionar, formar i tutoritzar alumnes provinents d'arreu de l'Estat amb alta capacitat i motivació per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys d'entre les següents: Ciència i Enginyeria de Dades, Enginyeria Civil, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Física i Matemàtiques.