Consulting Day. 3a edició

Arriba la jornada per a l'estudiantat interessat a informar-se sobre el sector de les consultories. 15 de novembre a l'Aula Capella de l'ETSEIB.

15/11/2017 des de/d' 09:00"
Aula Capella, ETSEIB

A finals del mes de setembre el Forum ETSEIB 2018, va començar la seva activitat formant equip amb dotze alumnes repartits en diferents departaments (Direcció, Empresa, Logística, Informàtica, Imatge i Comunicacions Corporatives) i que prepararan la 28a edició del Forum.

Per començar ja estan organitzant la 3a edició del Consulting Dayl'activitat pre-Forum dedicada al món de les consultories que es farà el dimecres 15 de novembre. Durant aquesta jornada tindràs l'oportunitat de contactar amb les millors empreses del sector, que es troben en fase de selecció actualment, a través de conferències i workshops.

L'estudiantat interessat a informar-se sobre el sector de les consultories ja pot anar preparant el CV.