Curs PDI: Com introdueixo la perspectiva de gènere a la meva assignatura?

Aquesta activitat s'organitza a l'ETSEIB amb motiu del 8M

16/03/2023 de 12:00 a 14:00
ETSEIB
  • Curs de L'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) "Com introdueixo la perspectiva de gènere a la meva assignatura?"
  • Data: dijous 16 març, de 12  a 14 h.
  • Destinataris: Professorat de la UPC interessat a introduir la perspectiva de gènere a les seves assignatures i en els treballs fi d'estudis (TFE).

La proposta del curs és donar eines al professorat per poder iniciar el canvi docent necessari per incloure la perspectiva de gènere a les assignatures d'una manera natural i progressiva. L'objectiu és no només introduir la perspectiva de gènere a les nostres assignatures, sinó aconseguir que tant la nostra experiència com la de l'estudiantat s'enriqueixi.
A més a més, recentment l'ETSEIB ha fet un pas endavant i ha obligat a incloure l'impacte de sostenibilitat i d'igualtat de gènere en els TFE. Aquest fet ha posat encara més en evidència la necessitat d'entendre què és la perspectiva de gènere i veure'n les implicacions en un TFE, a cavall entre la docència i la realització d'un projecte d'enginyeria (inclogui o no recerca).

En el curs es veurà com els principis bàsics de perspectiva de gènere en l'àmbit de la docència són adaptables als TFE i, inclús, a un projecte de recerca.