Cybathlon a l'ETSEIB, creant un equip per superar nous reptes

L'ETSEIB, juntament amb el CREB, estem buscant formar un equip per participar en el Cybathlon, les noves Olimpíades biòniques, on emprenedors, estudiants i atletes amb discapacitat s'uneixen per superar reptes inimaginables. Vols saber-ne més?

15/03/2018 des de/d' 12:00"
Aula CREB, planta 4, ETSEIB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Cybathlon són les noves Olimpíades biòniques, on emprenedors, estudiants i atletes amb discapacitat s'uneixen per superar reptes inimaginables. Des d'un exoesquelet a un pròtesi de braç o una cadira de rodes. A l'ETSEIB, juntament amb el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB), estem buscant formar un equip per participar-hi, vols saber-ne més? A la sessió s'explicarà l'experiència personal de l'ex-alumne de l'Escola, Josep Ballester, al Cybathlon.

Organitza: Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB)
Informació: http://www.cybathlon.ethz.ch/