De l'Erasmus a la feina de la teva vida. ESN UPC-RE

Erasmus Student Network UPC conjuntament amb la consultora d'ocupació Recruiting Erasmus organitzen aquestes Jornades d'ocupació per a estudiants que acaben de tornar d'Erasmus. Dijous 28 de març a les 17 h a l'aula 3.4 de l'ETSEIB.

28/03/2019 des de/d' 17:00"
Aula 3.4 (ETSEIB)

Has estat d'erasmus i estàs acabant la carrera? Et preocupa l'accés al món laboral i com enfrontar les primeres entrevistes de feina?

Des de ESN UPC hem preparat unes jornades d'ocupació per a estudiants que acaben de tornar d'Erasmus i ajudar-vos amb els dubtes que pugueu tenir a l'hora d'accedir al mercat laboral.

Durant les xerrades, es farà una taula rodona en la que dos estudiants graduats recentment ens explicaran com els ha ajudat la seva experiència de mobilitat a trobar una feina i, posteriorment, es realitzarà un taller en el que una consultora d'ocupació explicarà com destacar allò que has après durant el teu Erasmus i que et serveixi de cara a trobar una feina.

T'hi esperem!

Programa de la Jornada.

• Benvinguda i presentació de les jornades (ESN UPC).
  • Taula Rodona: El mercat laboral i la mobilitat internacional (Oriol i Andrea, moderada per RE).
  • Taller: Com treballar la teva marca personal? (RE).
  • Presentació: El mercat laboral i el voluntariat (ESN UPC).
  • Tancament de les jornades (ESN UPC).