Dones Atòmiques' 2021. Nuclear astrophysics: from stellar explosions to the battery of your cell-phone

Després de l'èxit dels Seminaris de l'Energia 2020, l'Institut de Tècniques Energètiques organitza un nou cicle de Seminaris: 'Dones Atòmiques' 2021

30/04/2021 des de/d' 12:30"
Nom de contacte
Telèfon de contacte
(+34) 934010892
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El divendres 30 d'abril segueix el cicle de Seminaris 'Dones Atòmiques' 2021, amb la participació de Gloria Sala CladellasDepartament Fisica, Universitat Politecnica de Catalunya (UPC), que ens parlarà sobre astrofísica nuclear.

• Seminaris Dones Atòmiques 2021
  • Títol: Nuclear astrophysics: from stellar explosions to the battery of your cell-phone
  • Ponent: Gloria Sala Cladellas. Departament Fisica, Universitat Politecnica de Catalunya (UPC). CTE-CRAE - Grup de Recerca en Ciències i Tecnologies de l'Espai, GAA - Grup d'Astronomia i Astrofísica.
  • Sala: t.ly/NpyC