DOP. Prepara't per al FORUM ETSEIB: Del CV a les entrevistes de treball

8è "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB del curs. El 28 d'abril a les 12 h, no us podeu perdre aquesta nova activitat a càrrec d'UPC Alumni.

28/04/2022 des de/d' 12:00"
Aula 0.3 de l'ETSEIB

Crea el teu CV per presentar-te amb èxit a les empreses del fòrum. Prepara't per a superar les entrevistes de treball.

• Títol: Prepara't per al FORUM ETSEIB: Del CV a les entrevistes de treball.
  • Data i hora: Dijous 28 d'abril a les 12 h.
  • Format: Sessió presencial.
  • Lloc: Aula 0.3ETSEIB.
  • Saps com redactar un currículum eficaç i atractiu? O com t'has de presentar a les empreses del FORUM ETSEIB? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.
  • Ponent: Àngels Serrat, coordinadora de Carreres Professionals d'UPC Alumni.

INSCRIPCIÓ TANCADA

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors