DOP: Programa de Beques FERROVIAL

9è "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB del curs. El 19 de maig a les 12 h, no us podeu perdre aquesta nova activitat virtual a càrrec de FERROVIAL.

19/05/2022 des de/d' 12:00"
On-line via teams
  • Títol: Programa de Beques FERROVIAL.
  • Data i hora: Dijous 19 de maig a les 12 h.
  • Format: Sessió on-line via teams
  • Sessió informativa on podràs conèixer tot el detall del Programa de Beques de Ferrovial Construcción. Podràs conèixer de primera mà les principals àrees de negoci, així com les oportunitats de desenvolupament que t'ofereix l'empresa.
  • Contingut:
    - Visió sobre el Grup Ferrovial
    - Ferrovial Energy Solutions: nova unitat estratègica de Ferrovial
    - Innovació a Ferrovial
    - Programa de Beques: informació del programa, condicions, perfils, etc.

- Oportunitats de Desenvolupament a Ferrovial Construcció

• Orientat a: Estudiants del darrer curs - Enginyeria Industrial i Màster d'Enginyeria Industrial

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors