DOP: Vols dedicar-te al món de la Recerca i la Innovació?

Els "Dijous d'Orientació Professional" han tornat a l'ETSEIB aquest 2022. El 24 de febrer a les 12 h, no us podeu perdre aquesta nova activitat virtual a càrrec d'UPC Alumni.

24/02/2022 des de/d' 12:00"

La sessió ha estat organitzada conjuntament amb el Programa de Doctorat en Automàtica, Robòtica i Visió.

INSCRIPCIONS

Per inscriure't a l'activitat escriu a  indicant que vols participar en el DOP del 24 de febrer.

• Títol"Vols dedicar-te al món de la Recerca i la Innovació?"
  • Data i hora: Dijous 24 de febrer a les 12 h
  • Format: Activitat on-line per Google Meet
  • Participen:
    - Àngels Serrat, coordinadora de Carreres Professionals d'UPC Alumni.
    - Carlos Ocampo-Martinez, professor del Departament dEnginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII) de la UPC i actualment director de dos doctorats industrials.
    - Ainhoa Gaudes Saez, Responsable de Projectes del Pla de Doctorats Industrials, Departament de Recerca i Universitats, Generalitat de Catalunya.
  • Coneix les sortides professionals derivades de realitzar un Doctorat i el perfil competencial que podràs desenvolupar cursant un programa de doctorat. Identifica el camí que has de seguir per dedicar-te a la recerca, tant si vols realitzar un doctorat acadèmic a l'ETSEIB de la Universitat Politècnica de Catalunya, com si vols participar en el programa de doctorat industrial que gestiona la Generalitat de Catalunya.

INSCRIPCIONS

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors