• 1r DOP del curs 2021-2022: PAL Robotics: Service robotics to improve people's quality of life
  • 2021-10-28T12:00:00+02:00
  • 2021-10-28T23:59:59+02:00

El 28 d'octubre a les 12 h, no us podeu perdre el primer "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB del curs 21/22 a càrrec de Francesco Ferro, CEO de PAL Robotics

28/10/2021 des de/d' 12:00"
Nom de contacte

La sessió ha estat organitzada conjuntament amb el Programa de Doctorat en Automàtica, Robòtica i Visió, i és d'especial interès per a l'estudiantat del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials (GETI), del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI), del Màster Universitari en Automàtica i Robòtica (MUAR) i del Doctorat d'Automàtica i Robòtica.

INSCRIPCIONS

Per inscriure't a l'activitat escriu a  indicant que vols participar en el DOP del 28 d'octubre.

• Títol"PAL Robotics: Service robotics to improve people's quality of life"
  • Data i hora: Dijous 28 d'octubre a les 12 h
  • Format: Activitat on-line per Google Meet
  • Ponent: Francesco Ferro, CEO de PAL Robotics
  • Abstract
    PAL Robotics has more than 16 years of experience in Service Robotics. Our mission is to enhance people’s quality of life through service robotics and automation technologies. We design and manufacture highly integrated and reliable solutions for service industries and research institutions worldwide.
    We have sold our robotic platforms in more than 30 countries and all platforms are designed and manufactured in Europe. PAL Robotics is one of the founding members of the EU Robotics association, and we are also involved in numerous collaborative projects. Through this session, the CEO Francesco Ferro will introduce you to our current solutions that include our humanoid robots REEM-C, TALOS, and new Kangaroo; the well-known mobile manipulator TIAGo, the social robot ARI, as well as our retail and manufacturing solutions, TIAGo Base and StockBot. We also offer the SOLO 12 platform in collaboration with the Open Dynamic Robot initiative, as well as a range of customizable robotic components. As well as currently working to develop a jumìng robot: Kangaroo, which will be the latest addition to the bipeds family.

INSCRIPCIONS

Per inscriure't a l'activitat escriu a  indicant que vols participar en el DOP del 28 d'octubre.

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors