• 1r DOP curs 22/23 "El papel del Ingeniero en la industria 4.0 y cómo se adapta el Sector al cambio"
  • 2022-09-29T12:00:00+02:00
  • 2022-09-29T23:59:59+02:00

Els "Dijous d'Orientació Professional" han tornat a l'ETSEIB. El 29 de setembre a les 12 h, no us podeu perdre aquesta nova activitat a càrrec de Jorge Durà Gil de Cimatech.

29/09/2022 des de/d' 12:00"
Sala de presentacions 28.8
Nom de contacte

INSCRIPCIONS

Per inscriure't a l'activitat escriu a  indicant que vols participar en el DOP del 29 de setembre de 2022. Inscripció oberta fins al dia 28 de setembre.

• Títol: "El papel del Ingeniero en la industria 4.0 y cómo se adapta el Sector al cambio"
  • Objectiu i/o contingut:
    Descubre el papel del ingeniero en la Industria 4.0 y los continuos retos a los que se enfrentan estos profesionales y las compañías ante esta revolución industrial. Te contamos además la trayectoria profesional, en primera persona, de un exalumno de ingeniería de la UPC, de las oportunidades laborales que brinda el sector industrial y de las posibilidades de desarrollo como profesional.
  • Ponent: Jorge Durà Gil. Adjunto a Gerencia en Cimatech S.L - Desarrollo y distribución de soluciones CAD/CAM/CAE.
  • La sessió es realitzarà a les 12 hores a la sala de presentacions 28.8, situada a la primera planta de direcció de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. El format de la ponència serà presencial i en castellà.

INSCRIPCIONS

Els "Dijous d'Orientació Professional" a l'ETSEIB

Un dijous al mes i dintre de la franja cultural, es convida a una empresa, entitat externa o persona concreta, la qual es consideri que pel seu àmbit de desenvolupament o la seva expertesa o la seva trajectòria professional, pot aportar a l'estudiantat coneixements valuosos sobre el món laboral que es puguin guiar en la seva orientació professional.

Sessions de cursos anteriors