Enterprise Challenges 2019: Final presentation.

Divendres 15 de març, a la Sala d'Actes de l'ETSEIB, es farà la presentació dels treballs de l'Enterprise Challenges 2019.

15/03/2019 de 10:00 a 13:30
Sala d'Actes de l'ETSEIB

Els "Enterprise Challenges 2019" són una formació complementària molt especial dissenyada per a estudiants matriculats en cursos amb el suport de la Fundació Barcelona Education in Science and Technology (BEST). Els estudiants organitzats en equips de 3 a 4 participants, tractaran problemes específics de l'empresa per tal de trobar una solució adequada al cicle "Problema-Idea-Prototip", de manera que puguin convertir el problema identificat en el desafiament en una proposta de solució. El divendres 15 de març a la Sala d'Actes de l'ETSEIB es farà la presentació d'aquestes solucions.

Els equips seran convocats a l'escenari un darrere de l'altre, per presentar una breu presentació de les seves solucions a un panell d'avaluació, davant d'un públic obert.

Programa de l'acte

• 10:00 a.m. Welcome speech and Opening. Presentation of the agenda of the day
  • 10:15 a.m. Presentation of the solutions (max. 6 minutes each team) + Questions 6 answers (max. 6 minutes after each presentation)

• 12:15 p.m. Panel deliberation in a separate room – free time for participants