Enterprise Challenges 2020: Final presentation day

POSPOSAT FINS A NOVA COMUNICACIÓ

11/03/2020 de 09:00 a 14:15
Sala d'Actes de l'ETSEIB

Dimecres 11 de març, a la Sala d'Actes de l'ETSEIB, es farà la presentació dels treballs de l'Enterprise Challenges 2020.

Els "Enterprise Challenges 2020" són una formació complementària molt especial dissenyada per a estudiants matriculats en cursos amb el suport de la Fundació Barcelona Education in Science and Technology (BEST). Els estudiants organitzats en equips de 3 a 4 participants, tractaran problemes específics de l'empresa per tal de trobar una solució adequada al cicle "Problema-Idea-Prototip", de manera que puguin convertir el problema identificat en el desafiament en una proposta de solució. El dimecres 11 de març la Sala d'Actes de l'ETSEIB es farà la presentació d'aquestes solucions.

Els equips seran convocats a l'escenari un darrere de l'altre, per presentar una breu exposició de les seves solucions a un panell d'avaluació, davant d'un públic obert.

Programa de l'acte

• 9 h Obertura de l'acte, a càrrec del Sr. Antonio Mateo, sotsdirector de relacions amb l'empresa de l'ETSEIB
  • 9.05 h Introducció dels membres del panell i del funcionament de la sessió a càrrec del Sr. Joaquim Minguella, director/coordinador dels estudis de Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica
  • 9.10 h Presentacions dels diferents equips en tandes de 4 min (presentació + 4 min preguntes)