Enterprise Challenges 2020: Final presentations day - Summer

• Enterprise Challenges 2020: Final presentations day - Summer
  • 2020-07-22T10:00:00+02:00
  • 2020-07-22T14:10:00+02:00

El dimecres 22 de juliol de 2020 es farà la final de l'Enterprise Challenges 2020. L'acte que estarà dividit en 3 parts començarà amb les presentacions de les solucions per part dels equips, continuarà amb una pausa per als participants i temps de deliberació del tribunal, i finalment es procedirà a la realització de l'acte de cloenda i lliurament de premis.

22/07/2020 de 10:00 a 14:10
Google Meet
Nom de contacte

10:00-12:15 pm – Presentations of the solutions by the teams

• Opening speech, by Mr. Antonio Mateo, ETSEIB vice-director of Enterprise.
  • Introduction of the panel members and session functioning by Mr. Joaquim Minguella, director/coordinator of the bachelor's degree in Industrial Technologies and Economic Analysis.
  • Team presentations in slots of 8 minutes: 4 min (video) + 4 min (questions)

12:15-1:15 pm – Meeting of the evaluation panel / Free time for participants

• Pausa per als equips participants als Enterprise Challenges 2020
  • Decisió per consens de les qualificacions de les solucions presentades
    Posada en comú de l'avaluació de les presentacions i valoració i ordenació numèrica dels resultats. Selecció dels equips 1r, 2n i 3r qualificat.
  • La composició dels membres del panell presidit per Matías Ripoll (DOGA) inclou al prof. Lluís Solano (UPC), a José M. Barrios (Applus+), Manuel Cañete (CELLNEX), Pere Roger (COMEXI), Jordi Oller (DOGA), Víctor Tejero (HP), Francisco Megías (Nestlé), Mònica Pérez (SUEZ), Roger Uceda (CIM), Elisabeth Domingo (Mur&Partners).

1:15- 2:10 pm – Awards ceremony

• Inici de l'acte Cloenda i lliurament de premis

Paraules d'introducció la Sra. Neus Cónsul, directora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la UPC.

• Parlament a càrrec de la Sra. María Gundín, vicedegana acadèmica de la Facultat d'Economia i Empresa de la UPF

• Parlament a càrrec del Sr. Joaquim Minguella, director/coordinador dels estudis de grau en Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica.

• Parlament a càrrec de la Sra. Eva Blanco, vocal de la Fundació BEST.

• Parlament a càrrec del Sr. Roger Uceda, director d'operacions del CIM UPC.

• Veredicte del panell d'avaluació a càrrec del Sr. Matías Ripoll, director de Recursos Humans de DOGA i president del panell.

• Paraules de clausura a càrrec de la Sra. Núria Garrido, vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC.