Febrer a l’ETSEIB 2023

La 22a edició del programa d'orientació professional "Febrer a l'ETSEIB" se celebrarà del 30 de gener al 3 de febrer de 2023

30/01/2023 09:00 a 03/02/2023 16:00
Nom de contacte
  • El Febrer a l'ETSEIB 2023 se celebrarà del 30 de gener al 3 de febrer de 2023.
  • L'Escola està organitzant la 22a edició del programa d'orientació professional Febrer a l'ETSEIB. Es tracta d'unes jornades (visites a empreses i seminaris a l'Escola) adreçades a l'estudiantat com a complement de la seva formació en les quals, participen destacades empreses i institucions de diferents àmbits.
  • Per participar en les activitats del Febrer a l'ETSEIB has de tenir el 50% dels ECTS del grau aprovats o ser estudiant de màster.
  • Les places són limitades.

Consulta tota la informació i apuntat a les activitats!

PROGRAMA:

Dilluns 30 de generDimarts 31 de generDimecres 1 de febrerDijous 2 de febrerDivendres 3 de febrer
Henkel Day

El Dia de l'Emprenedoria

Mati. Visita a Henkel Mati. Visita Vanderlande Mati. Visita Nissan Mati. Seminari UPC Emprèn i Visita al CREBUPC -Research Centre for Biomedical Engineering UPC Mati. Visita ABB
Tarda. Seminari Henkel Tarda. Seminari Accenture Tarda. Seminari HP Tarda. Seminari UPC Alumni i Club ETSEIB Alumni