FERRARI: INNOVATION & TEAM-WORK - Motorsport Student Conference 2023

El 23 de març a partir de les 16 hores a la Sala d'Actes de l'ETSEIB, es realitzarà una jornada sobre la "Ferrari F1 Engineering Academy"

23/03/2023 des de/d' 16:00"
Sala d'Actes ETSEIB
  • Organitat per l'EIC a través del Grup de Treball de Motorsport, juntament amb la UPC, i amb la col·laboració de la Càtedra EIC-UPC.
  • La Ferrari F1 Engineering Academy presentarà la seva organització i els seus plans als estudiants d'enginyeria i a enginyers/es joves de la UPC.
  • Més informació sobre l'esdeveniment.

INSCRIPCIÓ a la Jornada

Programa Ferrari: Innovation & Team-work

Modera la jornada Román Aranyó, membre del Grup de Treball de Motorsport.
16:00 h Benvinguda a càrrec d'Enric Fossas, director de l'ETSEIB.
Paraules de Llum Llosa, vicepresidenta 2a de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya.
16:10 h Introducció a càrrec de Francesc Garriga, president del Grup de Treball de Motorsport dels Enginyers Industrials de Catalunya (EIC)
16:15 h Ferrari presentation a càrrec de Dennis de Munck, Head of Employer Branding and University partnerships at Ferrari
16:30 h Ferrari Academy talent programs a càrrec de Dennis de Munck
18:45 h F1 testimonial a càrrec de Lucas Mestre Alagarda, Design Engineer at Ferrari F1 Team