Fira Virtual de Postgrau UPC 2023: Sessió inf. màsters en l'àmbit de l'Energia

Del 17 al 28 abril, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza la 1a Fira virtual de Postgrau UPC. En aquest esdeveniment en línia, el futur estudiantat podrà informar-se sobre els Màsters universitaris, programes de doctorat i màsters de formació contínua que s’imparteixen a la Universitat.

20/04/2023 de 16:00 a 17:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Per poder assistir a la fira cal que us registreu en la plataforma de l’esdeveniment Fira Virtual de Postgrau UPC 2023.

El pavelló H de la Fira Virtual, està dedicat a l'Enginyeria Industrial i podreu trobar tota l'oferta de l'ETSEIB en estudis de Màster Universitari.

Descobreix els nostres estudis de Màster Universitaris a la Fira Virtual de Postgrau UPC 2023!

El 20 d’abril de 16 a 17 hores es farà una sessió informativa en directe sobre els màsters universitaris de l'ETSEIB en l'àmbit de l'Energia:

• Sessió informativa en directe sobre:
    Master's degree in Nuclear Engineering
    Master's degree in Electric Power Systems and Drives
    Master's degree in Thermal Engineering
    Màster universitari en Enginyeria de l'Energia (InnoEnergy)

Inscriu-te a les sessions informatives online!