Inauguració de l'exposició: La revolució silenciosa

• Inauguració de l'exposició: La revolució silenciosa
  • 2023-03-02T12:00:00+01:00
  • 2023-03-02T23:59:59+01:00

Amb motiu dels 75 anys de la invenció del transistor el dijous 2 de març, començarà la sala d'Exposicions de l'ETSEIB un recorregut per la història del transistor i la fabricació de xips: dels primers productes electrònics de consum a la societat digital.

02/03/2023 des de/d' 12:00"
Aula Capella
  • Per donar la benvinguda a l'Escola, a aquesta mostra itinerant es farà una conferència a l'Aula Capella
  • La xerrada titulada "Todos los detalles y enredos sobre el mes mágico de la invención del transistor" serà a càrrec de David Quirion (IMB-CNM) el 2 de març a les 12 hores.
  • David Quirion es director de la Sala Blanca de Micro i Nanofabricació de l’Institut de Microelectrònica de Barcelona.

Exposició: La revolució silenciosa

• L'exposició La revolució silenciosa fa un recorregut pels 75 anys d'història del transistor, al qual la societat digitalitzada deu la seva raó de ser. Aquest dispositiu electrònic funciona com un interruptor que deixa passar el corrent i s'integra dintre dels xips que conformen els telèfons mòbils, audiòfons i aparells electrònics a tot arreu.
  • L'Exposició estarà del 2 al 30 de març de 2023 a la Sala d'Exposicions de l'ETSEIB.
  • La iniciativa organitzada per l'Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM-CSIC) té el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia · Ministeri de Ciència i Innovació (FECYT).