Introducció a les Finances Personals. 1r DOP del curs 2023-24

El 1r Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB del curs 2023-24 serà càrrec de l'Institut d'Estudis Financers.

05/10/2023 des de/d' 12:00"
Aula Capella de l'ETSEIB
  • Comença un nou curs a la Universitat Politècnica de Catalunya i tornen els Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB amb una sessió dedicada a les finances, a càrrec de l'Institut d'Estudis Financers. La sessió es fará el dijous 5 d'octubre de 12 a 14 hores a l'Aula Capella. Inscriu-te ja!

"Introducció a les Finances Personals"

• A càrrec de l'Institut d'Estudis Financers.
  • L'Institut d'Estudis Financers és una fundació privada creada el 1990 per les principals entitats de crèdit amb el recolzament de la Generalitat i amb l'objectiu fundacional de contribuir a la innovació, a la internacionalització i a la millora del sector financer a través del coneixement via formació dels professionals, divulgació i foment de les competències financeres dels ciutadans.
  • Sessió impartida per personal voluntari de l'associació, adreçada a estudiantat i a personal de la UPC en general, que té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.
  • Ponents: Sr. Jordi Mabras i Sra. Miriam Rovira.
  • Idioma de l'activitat: Català.
  • Activitat oberta a l'estudiantat de la UPC.