Jornada de Docència ETSEIB 2023

El dijous 9 de febrer es celebrarà la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB

09/02/2023 des de/d' 09:00"
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
  • En aquesta jornada es pretén analitzar els factors que influeixen en l'absentisme de l'estudiantat, la transició de l'etapa preuniversitària a universitària, així com conèixer activitats docents per millorar l'experiència educativa a l'ETSEIB.
  • La jornada està oberta a què el professorat de l'Escola presenti les seves contribucions. Per a les contribucions es demana un breu resum i la presentació oral serà d'uns 15 minuts.
  • L'assistència a la Jornada està oberta al professorat, personal d'administració i serveis, i estudiantat. Cal inscriure's

Calendari de la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB

• El dijous 9 de febrer es celebrarà la Jornada.
  • Enviament contribucions: fins dimarts 31 de gener (ompliu la Plantilla i envieu-la en PDF per correu a rodriguez.sd.etseib@upc.edu amb l'assumpte "Jornada de Docència 2023").
  • Inscripcions: fins dimarts 7 de febrer. Ompliu el següent Formulari.

Programa de la 3a Jornada de docència a l'ETSEIB

Programa de la Jornada

• 9:00 - 9:10 Benvinguda i obertura de la sessió
  • 9:10 - 9:50 L'abisme entre el Batxillerat i l'ETSEIB
    (Elisabet Mas de les Valls i Assemblea d'estudiants ETSEIB, UPC)
  • 9:50 - 10:30 Com aprèn l'alumnat? Propostes per a millorar la docència
    (Marina Elias, UB)
  • 10:30 - 11:30 Contribucions professorat (I)
    10:30 - 10:45 Anàlisi i disseny estructural a les noves pràctiques de Teoria d'Estructures (Xavier Centelles Soler, Frederic Marimon Carvajal, Laureà Miró Bretos, Josep Maria Pons Poblet).
    10:45 - 11:00 Fomentar l'emprenedoria en una assignatura tecnològica (Josep Bordonau)
    11:00 - 11:15 Clase invertida y evaluación continua en Química GTIAE (Marc Teixidó, María Pilar Almajano)
    11:15 - 11:30 Classe invertida basada en vídeos interactius, material escrit i qüestionaris (Lluís Marco-Almagro, Xavier Tort-Martorell, Lourdes Rodero, Jesús Corral, Martí Font)
  • 11:30 - 12:00 Coffee break