Jornada de Docència ETSEIB 2023

El dijous 9 de febrer es celebrarà la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB

09/02/2023 des de/d' 09:00"
On
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
  • En aquesta jornada es pretén analitzar els factors que influeixen en l'absentisme de l'estudiantat, la transició de l'etapa preuniversitària a universitària, així com conèixer activitats docents per millorar l'experiència educativa a l'ETSEIB.
  • La jornada està oberta a què el professorat de l'Escola presenti les seves contribucions. Per a les contribucions es demana un breu resum i la presentació oral serà d'uns 15 minuts.
  • L'assistència a la Jornada està oberta al professorat, personal d'administració i serveis, i estudiantat. Cal inscriure's

Calendari de la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB

• El dijous 9 de febrer es celebrarà la Jornada.
  • Enviament contribucions: fins dimarts 31 de gener (ompliu la Plantilla i envieu-la en PDF per correu a rodriguez.sd.etseib@upc.edu amb l'assumpte "Jornada de Docència 2023").
  • Inscripcions: fins dimarts 7 de febrer. Ompliu el següent Formulari.