Jornada d'Innovació Energètica. "L'electrificació de Catalunya, passat i futur"

• Jornada d'Innovació Energètica. "L'electrificació de Catalunya, passat i futur"
  • 2021-12-14T17:00:00+01:00
  • 2021-12-14T23:59:59+01:00

Des de la Càtedra Endesa Red - UPC d'Innovació Energètica de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) s'impulsa una jornada per analitzar el context que viu l'electrificació al territori català, en la qual es farà èmfasi en l'evolució històrica de la xarxa elèctrica i es dibuixarà el marc futur del sector.

14/12/2021 des de/d' 17:00"
Aula Capella / Virtual
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

L'esdeveniment comptarà amb persones expertes de la Càtedra Endesa Red - UPC d'Innovació Energètica, del Centre d'Innovació Tecnològica en Convertidors Estàtics i Accionaments (CITCEA) de la UPC i de la Fundació Endesa. La sessió tindrà lloc a l'aula capella de l'ETSEIB, i es podrà seguir directe al canal de YouTube de la UPC.

Programa de la Jornada

• 17:00 Benvinguda.
    Sotsdirector de recerca, transferència i empresa de l’ETSEIB, Jan Rosell
  • 17:05 Introducció a la Jornada.
    Director de la Càtedra Endesa, Andreas Sumper
  • 17:10 Fons històric d’Endesa.
    Fundació Endesa, Miquel À. Marín Gelabert
  • 17:25 El progrés de l’espai elèctric català des dels seus orígens.
    UPC, Joan Carles Alayo Manubens
  • 18:00 Ressorgiment de L'Enginyeria Elèctrica a la ETS Enginyeria Industrial de Barcelona.
    CITCEA-UPC, Antoni Sudrià
  • 18:20 El rol de la innovació energètica al futur. Director de la Càtedra Endesa, Andreas Sumper
  • 18:30 Discussió.
  • 18:45 Tancament de la Jornada. Vicerrector de Transferència, Innovació i Emprenedoria, Sr. Climent Molins.