Jornada ETSEIB ALumni: L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups

El pròxim 31 de maig, a l'Aula Capella de l'ETSEIB, el club ETSEIB Alumni, conjuntament amb el club d'emprenedors UPC FoundersLab, dura a terme la jornada "L'emprenedoria de l'enginyer: de l'empresa industrial a les startups".

31/05/2017 de 19:00 a 21:00
Aula Capella, ETSEIB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

La jornada consistirà en una taula rodona amb ponents de renom, tots ells enginyers industrials i emprenedors. Cada ponent explicarà la seva experiència i debatrà sobre l’actual ecosistema emprenedor i la cabuda d'un enginyer industrial en aquest.

El panell de ponents estarà format per:

• Pau Molinas(obriu en una finestra nova): Enginyer industrial per l’ETSEIB i màster en Direcció d’Operacions i Direcció Industrial a EADA Business School Barcelona. Amb una llarga trajectòria professional a HP, actualment és COO i soci de Exipple Studio(obriu en una finestra nova), una startup especialitzada en reconeixement d’objectes, comportament humà i User Experience, mitjançant el Computer Vision i la Intel·ligència Artificial.

• Jordi Altimira(obriu en una finestra nova): Enginyer industrial per l’ETSEIB i MBA per l’IESE. Actualment és soci principal de Lánzame(obriu en una finestra nova), una plataforma d'inversors en startups. Ha invertit en diverses startups i és un expert de l'ecosistema emprenedor.

• Jaime Farrés(obriu en una finestra nova): Enginyer Industrial per l’ETSEIB, amb experiència com a consultor a McKinsey & Company. Actualment és COO i Co-fundador de l’app 21 Buttons(obriu en una finestra nova), una xarxa social relacionada amb el món de la moda. 21 Buttons s’està convertint en la xarxa social de referència per a totes aquelles persones amb passió per a la moda. En concret, aquesta app ja està a Espanya i Itàlia amb quasi 2 milions d’usuaris.

Horari:

- 19:00  --> Arribada

- 19:15  --> Iinici presentacions ponents

- 20:00  --> Taula rodona

- 21:00  --> Pica pica + Networking

Si esteu interessats a assistir podeu inscriure-us omplint aquest formulari(obriu en una finestra nova).