Jornada informativa - Present i Futur de l'Hidrogen - Club ETSEIB Alumni

El dimecres 24 d'abril a les 19 hores, a l'Aula Capella de l'ETSEIB, es farà una nova activitat del Club ETSEIB Alumni. En aquesta ocasió serà una jornada informativa sobre l'hidrogen.

24/04/2024 de 19:00 a 20:00
Aula Capella
  • El Club ETSEIB Alumni organitza una Jornada Informativa sobre l'hidrogen i el seu ús en la indústria en l'actualitat. Amb ponents qualificats i rellevants del sector abordarem l'actualitat i el futur de l'hidrogen.
  • La sessió serà híbrida i la retransmissió serà pel Canal de Youtube del Club ETSEIB Alumni. Així i tot, us animem a participar de forma presencial i aprofitar la comoditat de l'Aula Capella per endinsar-vos al món de l'hidrogen, així com el networking amb pica-pica per conèixer personalment els ponents i altres assistents.
  • L'enllaç a les inscripcions és el següent: https://forms.gle/t7WeJAC7f3PZtCP27.