Jornada Motorsport 2019: de la Formula Student a la Formula 1

• Jornada Motorsport 2019: de la Formula Student a la Formula 1
  • 2019-02-25T17:00:00+01:00
  • 2019-02-25T23:59:59+01:00

Organitzada per Enginyers Industrials de Catalunya (EIC), Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i Sociedad de Técnicos de Automoción (STA). En aquesta jornada es parlarà sobre la Formula Student, s'exposaran les novetats més destacades de la normativa tècnica de l'F1 de la temporada 2019, i es mostrarà el costat humà de l'esport en una taula rodona amb enginyers/res catalans/es que treballen o han treballat a la Formula 1.

25/02/2019 des de/d' 17:00"
Sala d'Actes ETSEIB

Inscripció per Estudiants UPC

Formulari d'Inscripció per Estudiants UPC

Programa:

• 17 - 17.15 h Benvinguda a càrrec de Neus Cònsul, directora de l'ETSEIB, Josep Canós, degà del COEIC i Carles Grasas, president de l'STA.

• 17.15 - 18 h BLOC 1 - Presentacions Fórmula Student. Conductor: Francesc Roure, catedràtic del Departament de Resistència dels Materials i Estructures a l'Enginyeria de l'ETSEIB.

• Presentació Fórmula Student Spain, a càrrec de Robert López, Technical Director Rear View & Underhood Systems a Ficosa.
      • Presentacions equips Formula Student ETSEIB i ETSEIAAT: El repte més gran d'aquest any.

• 18 - 18.30 h BLOC 2
      • Novetats normativa tècnica F1. 2019. Conductor: Francesc Garriga, responsable de la Subcomissió d'Automoció dels EIC.
      • Novetats normativa tècnica F1 2019 a càrrec de Pedro Gómez, enginyer de Disseny Aerodinàmic Senior a McLaren F1

• 18.30 - 19.15 h BLOC 3 - Experiència personal de catalans/es a l'F1

• Elisabeth de Sola - Alfa Romeo Sauber F1
      • Albert Illera - McLaren F1